martes, 13 de marzo de 2018

NEVE...CON ARTE!!

Coa chegada do inverno, o alumnado do ExperimentArte non freou o seu ritmo de traballo. Puxéronse "mans a obra" para facer un mural que representase a estación, pero quixeron facelo cun  "punto diferente" e rir moito na elaboración do mesmo. 
 Primeiramente fixeron o fondo con pegadas realizadas cun plástico de burbullas, os nenos e nenas metían os pés nun barreño cheo de pintura azul e despois camiñaban sobre o papel... a sensación era incríble! 
A continuación crearon neve artificial mesturando cola e espuma de afeitar, neve que extenderon nunhas cartolinas de cores coa que fixeron un boneco de neve. Finalmente, puxeron o mural no corredor do centro, engadindo diferentes elementos relacionados co inverno. 
 

Con la llegada del invierno, el alumando de ExperimentArte no frenó en su ritmo de trabajo.
Se pusieron "manos a la obra" para hacer un mural que representase cada estación, pero quisieron hacerlo con un "punto diferente" e reir mucho en la elaboración del mismo.
Primero hicieron el fondo con huellas realizadas con un plástico de brubujas, los niños y niñas metían los pies en un barreño lleno de pintura azul y después caminaban sobre el papel... la sensación era increíble!
A continuación crearon nieve artificial mezclando cola y espuma de afeitar, nieve que extendieron en unas cartulinas de colores con la que hicieron un muñeco de nieve. Finalmente, pusieron el mural en el pasillo del centro, añadiendo diferentes elementos relacionados con el invierno.

No hay comentarios:

Publicar un comentario