lunes, 14 de diciembre de 2015

PREFESTEXANDO O NADAL!!!

Fai casi dúas semanas (tendes que perdoar o retraso pero xa vedes que é por causas xustificadas) fomos a Fexdega ao Salón de Ocio infantil AROSA PARK.
Alí atopamos moitas atraccións e, como somos moi valentes, subimos a todas e pasámolo en grande!
Tivemos a sorte de ser os primeiros en desfrutalo xa que a organización decidiu inauguralo cun Día Solidario, decidado aos rapaces con discapacidade. 
Compartimos a xornada con compañeiros das asociacións da nosa vila.
Queremos agradecer á organización este agasallo preNadal que tiveron con nós.
Un deles coméntaballe as nosas mestras que ver o noso sorriso non tiña prezo, e a isto contestaron elas; - pois imaxínate a sorte que temos nós que a podemos desfrutar todos os días!-

Por certo!! Arosa Park estará aberto todas a fins de semana de Decembro e nas vacación de Nadal. Así que... xa sabedes!!!




Hace casi dos semanas (tenéis que perdonar el retraso pero ya veis que es por causas justificadas) fuimos a Fexdega al Salón de Ocio infatil AROSA PARK.
Allí encontramos muchas atracciones y, como somos muy valientes, subimos a todas y lo pasamos en grande!
Tuvimos la suerte de ser los primeros en disfrutarlo ya que la organización decidió inaugurarlo con un Día Solidario, dedicado a los niños con discapacidad.
Compartimos la jornada con compañeros de las asociaciones de nuestra localidad.
Queremos agradecer a la organización este regalo preNavidad que tuvieron con nosotros.
Uno de ellos le comentaba a nuestras maestras que ver nuestra sonrisa no tenía precio. Y a esto contestaron ellas; - pues imagínate la suerte que tenemos nosotros que la podemos disfrutar todos los días!-

Por cierto!! Arosa Park estará abierto todos los fines de semana de Diciembre y en las vacaciones de Navidad. Así que... ya sabéis!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario